Subject: Tallinn Retail Park Development OÜ - Kurna Park kaubanduskeskus
From: "Dmitri Peterson" <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Jul 2024 09:20:57 +0300

Tere

Palun panna minule tööülesandeks.

Lugupidamisega

Dmitri Peterson

Ohutusjärelevalve büroo

inspektor

mob: +372 5326 7006

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

PÄÄSTEAMET

Erika 3 | 10416 Tallinn

rescue.ee <https://www.rescue.ee>

ohutusportaal.paasteamet.ee <https://ohutusportaal.paasteamet.ee>

 <https://www.facebook.com/paasteamet>

 <https://www.instagram.com/paasteamet_eesti>

From: Maritana Poola <[email-masked]>
Sent: Tuesday, July 16, 2024 11:49 AM
To: Dmitri Peterson <[email-masked]>
Cc: [email-masked]; [email-masked]; Garri Mölder
<[email-masked]>; Inge Kurisoo <[email-masked]>; Edvard
Nikanorov <[email-masked]>
Subject: Tallinn Retail Park Development OÜ - Kurna Park kaubanduskeskus

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Palume lõpetada testperiood ja panna objekt Tallinn Retail park
Development OÜ Kurna Park kaubanduskeskus TÖÖSSE. Lisan ankeedi ja
signaalide logi manusena.

Parimate soovidega

Maritana Poola
Viking Security AS
Kliendihaldur
Client manager
Tel +372 671 1080
Mob +372 5866 6034

From: Dmitri Peterson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: neljapäev, 21. september 2023 10:54
To: Viljer Variksaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Maritana Poola
<[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked]
<mailto:[email-masked]> ;  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]; [email-masked]
<mailto:[email-masked]> ; Garri Mölder <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Inge Kurisoo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: TESTPERIOODI RAKENDAMINE - Tallinn Retail Park Development OÜ -
Kurna Park kaubanduskeskus

HOIATUS: See email on väliselt saatjalt. Ole tähelepanelik kirjas
sisalduvate linkide ja manuste osas!

Tere

annan teada, et objekt Tallinn Retail Park Development OÜ - Kurna Park
kaubanduskeskus, aadressil Kangrumetsa tee 3, Kurna küla, Rae vald, Harju
maakond, häire ID-nr 111/3013/1 on lisatud OIS (Ohutuse infosüsteemi)
andmebaasi alates tänasest, so 21.09.2023 ja seoses sellega võib objekt
alustada TESTPERIOODIGA, kui signaali läbitulek on kontrollitud läbi Põhja
päästekeskusesse.

TESTPERIOODI rakendamiseks, objekt Tallinn Retail Park Development OÜ -
Kurna Park kaubanduskeskus, aadressil Kangrumetsa tee 3, Kurna küla, Rae
vald, Harju maakond,  võtke palun ühendust Põhja päästekeskuse
ohutusjärelevalve büroo ametnikuga e-posti teel [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  ja  <mailto:[email-masked]>
[email-masked] , kuhu tuleb märkida kuupäev ja kellaaeg, millal
toimus testsignaali kontroll.

Lugupidamisega

Dmitri Peterson

Ohutusjärelevalve büroo

inspektor

mob: +372 5326 7006

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

PÄÄSTEAMET

Erika 3 | 10416 Tallinn

www.rescue.ee <http://www.rescue.ee>

http://www.facebook.com/paasteamet

 <https://www.rescue.ee/et/strateegia>

 <https://www.rescue.ee/et/strateegia>